Cara Menaikkan Like Page Di Facebook (GilaPing.com)

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Jika anda diluar sana seorang usahawan internet yang baru menceburi bidang ini mungkin anda akan ada sebuah Fan Page di Facebook. Secara logik akal, semakin ramai orang 'like' page anda maka semakin luas pasaran untuk anda berniaga. Jadi disini saya ingin kongsikan tips bagaimana untuk menaikkan 'like' di Facebook Fan Page anda.


Sebenarnya GilaPing merupakan servis menaikkan Like di facebook Fan Page. Ianya dijamin bukan datang daripada facebook robot tetapi datang dari orang biasa seperti kita yang selalu melayari Facebook setiap hari. Dikatakan 99% like datangnya dari Malaysia sendiri kerana GilaPing menggunakan Bahasa Melayu sebagai bahasa pengantara. Sudah sedia untuk menaikkan Like Page anda? Ikuti langkah dibawah.



1. Pergi ke Laman Facebook dan search GilaPing atau klik terus link ini http://www.facebook.com/GilaPing


2. Like page tersebut, dan klik pada Message atau klik https://www.facebook.com/messages/GilaPing


3. Hantarkan ayat seperti contoh di sebelah










Servis yang ditawarkan adalah sangat berpatutan dan setakat ini tiada komplen yang diterima setelah menggunakan perkhidmatan ini. Berikut adalah senarai harga untuk menaikkan like Facebook Fan Page anda.







1k Likes = RM100

2k Likes = RM200

3k Likes = RM300

4k Likes = RM400

5k Likes = RM500

6k Likes = RM600

7k Likes = RM700

8k Likes = RM800

9k Likes = RM900

10k Likes = RM1000

Jika anda inginkan lebih Like lagi, hantarkan saja mesej kepada Gilaping seberapa banyak yang anda inginkan dan anda pasti berpuashati dengan hasilnya. Cubalah!!



Komen La Kalau Berani

Comments

Post a Comment